Skip to content

Menu

  • Home
  • Despre noi
  • ofertă pachet promovare
  • Politică de confidențialitate
  • Contact

Groupromo Management, publicitate, promovare, online, Oradea

consultanță, promovare și publicitate online, realizare pagini web, cataloage online

Browse: Home ∼ 2019 ∼ octombrie ∼ 06 ∼ Obiectivele principale publicitare

Obiectivele principale publicitare

Published by Adrian Pavel ILE on 6 octombrie 2019

Obiectivele principale publicitare sunt:
• cresterea notorietatii a produsului sau serviciului (termenul de awareness sau brand awarness – daca este legat de brand);
• determinarea consumatorului sa prefere sau sa aleaga produsul sau serviciul in favoarea altor produs similare lui(in engleza termenul de prefference);
• crearea imaginii de brand in cazul lansarii unui nou produs;consumatorul sa retina numele sau imaginea asimilata produsului sau serviciului;
• construirea increderii in brand sau marca produsului sau serviciului prin fidelizarea consumatorului;
• schimbarea imaginii si a perceptiei asupra unui produs prin relansare sau repozitionarea unui produs sau serviciu pe piata;
• fidelizarea consumatorilor fata de marca (brand-ul) vizata;

Posted in Consultanță Promovare și Publicitate Online | Tagged obiective, publicitate
Previous Next

Categorii

  • Activitate Groupromo
    • Rapoarte si statistici
  • Consultanță Promovare și Publicitate Online
  • Instrucțiuni administrare web
  • Instrumente de Promovare Groupromo
  • Oferte Groupromo
  • Portofoliu Groupromo
  • Promovare și Publicitate

Cauta

Newsletter

Abonare la newsletter Groupromo Management Oradea.

Meta

  • Autentificare
  • Flux intrări
  • Flux comentarii
  • WordPress.org
Groupromo Management Oradea - Realizare pagini web - Promovare - Publicitate - Imagine consultanță, promovare și publicitate online, realizare pagini web, cataloage online ORADEA BIHOR www.bihor.ro www.romaniafirme.ro www.crisulrepede.ro www.episcopiaoradiei.ro